Ističući njihov prijedlog u časopisu Science, istraživači ga nazivaju “mikrobiotskim trezorom”, a žele da sakupljaju i predaju uzorke iz nekih od najistočnijih svjetskih populacija – naročito onih u Latinskoj Americi i Africi – da ih zatim skladište na “sigurnom, politički neutralnom i stabilnom mjestu” dok ne budu potrebni  za istraživanja.
Istraživači uvjeravaju da sakupljanje svjetske mikrobiotske raznovrsnosti “prije nego što bude prekasno” može pomoći u sprečavanju budućih bolesti.

“Suočavamo se sa rastućom globalnom zdravstvenom krizom, koja zahtijeva da uhvatimo i očuvamo raznolikost ljudskog mikrobiota dok ona i dalje postoji”, rekla je glavna autorka Maria Gloria Dominguez-Bello u izjavi. “Ovi mikrobi su se evoluirali u ljudima, pomažu nam da probamo hranu, ojačamo imunološki sistem i zaštitimo od zaraznih klica”.

https://naucnenovosti.me/wp-content/uploads/2018/10/virus-1812092_960_720.jpghttps://naucnenovosti.me/wp-content/uploads/2018/10/virus-1812092_960_720-150x150.jpgadminMedicinaU ovom trenutku, trilioni mikroskopskih organizama žive u našem tijelu i utiču na procese kao što su ishrana, imunitet i aktivnost hormona. Ove male bakterije, viruse i gljive zovemo mikrobiomima, a zajedno čine čovjeka mikrobiomom. Sada, naučni tim želi da sakupi ove različite bakterije od ljudi širom svijeta. Ističući njihov...Naučne Novosti