Jedno od istraživanja je povezivalo instrumentalnu muzičku obuku sa matematičkim dostignućima. Na primjer, studenti koji su muzički obučeni su zapaženi da imaju više matematičke ocjene od studenata koji nijesu  proučavali muziku. Do sada je nekoliko studija istraživalo povezanost ove dvije vještine. Tek treba da se utvrdi da li predložena veza može da se poveže sa nekim drugim faktorima, kao što je društveno -ekonomski položaj (ako odrastate u domaćinstvu sa dobrim finansijskim sredstvima vjerovatno ćete moći da priuštite dobro školovanje i muzičko obrazovanje).

Da bi se utvrdilo da li superiorne matematičke sposobnosti predstavljaju direktan rezultat muzičke obuke, potrebne su longitudinalne studije koje mjere matematičku vještinu prije i posle takvog treninga.

Do tada, trebalo bi da nastavimo da učimo i matematiku i muziku ako to pozitivno utiče na naš život.

 

https://naucnenovosti.me/wp-content/uploads/2018/06/piano-1655558_960_720.jpghttps://naucnenovosti.me/wp-content/uploads/2018/06/piano-1655558_960_720-150x150.jpgadminNovostiJedno od istraživanja je povezivalo instrumentalnu muzičku obuku sa matematičkim dostignućima. Na primjer, studenti koji su muzički obučeni su zapaženi da imaju više matematičke ocjene od studenata koji nijesu  proučavali muziku. Do sada je nekoliko studija istraživalo povezanost ove dvije vještine. Tek treba da se utvrdi da li predložena...Naučne Novosti